niedziela, 24 sierpnia 2014

Train - 50 Ways to Say Goodbye

Piosenka znanego zespołu Train, który zauroczył nas piosenką Drive By. Pora na klip mega zakręcony z nutką dreszczyku 



Który normalny człowiek kłamie o śmierci i to jeszcze swojej ukochanej. Chyba jedyny kawałek o tak oryginalnym temacie, który nie ukrywając niesmaczny ale za to mają ode mnie punkt!
Akcja rozpoczyna się w sklepie, dziwne miejsce na teledysk. Nie można zapomnieć, że gościem jest David Hasselhoff. Wokalista robiący zakupy spotyka się z wyżej wymienionym aktorem, i tu właśnie pada kluczowe zdanie, które nawiązuje do całości "Where is your girlfriend?" Wstawki "meksykańskiej" muzyki idealnie łączą się w całość. Następnie obrazowany jest tekst.

Autor śpiewa o tym jak zostawiła go dziewczyna, którą szalenie kochał. Nie zamierzał się do tego komukolwiek przyznać więc wymyślał różne historie o jej rzekomej śmierci. Aktor, który mu towarzyszy oczywiście jest wstrząśnięty tym co usłyszał i na ile sposobów zmarła dziewczyna przyjaciela.
Niewiarygodne jest to, w jaki sposób wszystko zostało stworzone, chociaż w teledysku widać trochę kiczu to wywołuje on uśmiech na twarzy. 
Tekst miejscami według mnie się nie łączy, jednak piosenka nie została stworzona na serio.
Kłamstwa dotyczące śmierci, niecodzienny temat. Jednak kreatywność zaowocowała 26. milionami wyświetleń na You Tube.
Na koniec całej przerażającej historii do sklepu przychodzi owa nieżyjąca dziewczyna i cały plan legł w gruzach.
Zapraszam do przeczytania kolejnych postów. :)

1 komentarz:

  1. właśnie przed chwilą tego słuchałam, i znalazłam na tekstowo twój link, szczerze mówiąc też kiedyś prowadziłam podobnego bloga, ale jak to bywa, nie dałam rady prowadzić trzech także trzeba było z czegoś zrezygnować, naprawdę fajny blog :) masz we mnie stałą czytelniczkę, bo ja tak naprawdę... kocham muzykę :)

    OdpowiedzUsuń