sobota, 19 marca 2016

Albańskie kakao, czyli polska odpowiedź na 2 girls 1 cup.


Każdy kto siedzi już trochę w internetach zna ten krótki filmik i nie chodzi mi tutaj o Gang Albanii, mojego głównego bohatera, a o 2 girls 1 cup. Jeśli masz wrażliwy żołądek i słabe nerwy nawet nie próbuj tego oglądać. Ale spoko, mam dla Ciebie niemniej obrzydliwą alternatywę!
Po pierwszej płycie miałam nadzieję, że ona szybko pójdzie w zapomnienie ale okazało się, że "Królowie życia" to był pikuś. Tytuł drugiej płyty idealnie streszcza zawartość. Nie dość, że fatalnie się tego słucha to teksty są tragiczne. "Albański gnój", dosłownie.
Walentynkowe "Kocham Cię Robaczku" było jeszcze do zniesienia, kolejna piosenka "Riki Tiki" z typowym dla nich teledyskiem była całkiem spoko ale "Albańskie Kakao" złamało wszystkie możliwe bariery. Koprofagia w czystej postaci, nieważne, że była to Nutella chodzi o całe zobrazowanie tekstu, który tak jak klip jest obrzydliwy. 
A jak przedstawia się całość? Popek w świątyni dumania zamawia sobie modelki, dwie nagie dziewczyny wiją się na Ursusie, a później w magiczny sposób przenoszą się do prosiaczków, Rozbójnik Alibaba z kozą i ogólnie sielanka i koks. Myślę, że nie tylko ja ale i większość osób straciło wiarę w tych "przemiłych" Panów. W sumie, ciekawe czy jest ktoś, kto w ogóle wierzył w ich dobry kawałek. 
Zastanawiające jest to, czemu nie ma tam ograniczeń wiekowych. Odpowiedź jest prosta, większość słuchaczy jest w wieku 13-15 lat co jest dość niepokojące. Ja nie chcę żyć w takim świecie. 
Prawda jest taka, że cały ten projekt pt. Gang Albanii jest zbudowany na kontrowersji od pierwszego Klubu Go Go i imprezy w podstawówce, a osoba Popka przyciąga młodzież swoim wyglądem, tak jak oczarowała słynnego Karola z Kalisza. Hajs się zgadza, a kolejne klipy za "30 koła euro" jeszcze nie raz nasz zaskoczą, oby chociaż raz pozytywnie. W obecnej sytuacji ja się poddaję, nigdy więcej takiego gówna.
Dla Naszego wspólnego dobra nie zamieszczę tutaj teledysku.
Zapraszam do przeczytania innych postów. :)

4 komentarze:

  1. Nie ma się co dziwić popek jest jak się sam nazywa chorym skurwysynem mimo ze ma wiele kawałków do myślenia to największą popularność zdobył przez miedzy innymi takie oto gówna. Polecam przesłuchać jego kawałków od pierwszego albumu heavyweight lub w Firmie do solowych utworów szczególnie na kanale KrólAlbaniiTv i porównać jak zmieniła sie jego twórczość przez 10 lat ~fan popka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, kiedyś Popek być całkiem spoko i można było go spokojnie posłuchać. Teraz jak się sprzedał w chorym Gangu to czar z Firmy prysł.

      Usuń
  2. Witam
    Przeczytałem cały twój artykuł i jestem pod wrażeniem, jest fajnie napisany, dostosowany do twoich (moich) grup wiekowych. Rób to co robisz bo robisz to dobrze :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za tak pozytywny komentarz i motywację do dalszej pracy. :D czytaj dalej ;)

      Usuń