środa, 30 września 2015

Przez 5 minut byłaś dla mnie okrutna, zła i podła. cz.1


Już od dawna chciałam napisać o czymś nowym na polskiej scenie jednak wszechobecna monotonia mi na to nie pozwalała. Ale kilka lat temu pojawili się oni, grupa dziennikarzy z zamiłowaniem do muzyki. Poparzeni Kawą Trzy czyli coś ambitniejszego dla koneserów pop rock'u i ska.
Teksty nie są banalne, każdy opowiada o czymś innym, temat stara się nie powtarzać a co najważniejsze każdy kawałek zahacza o problemy i obserwacje życia. Nie znam drugiego takiego polskiego zespołu, który tak bezbłędnie trafia do przeciętnego słuchacza.
Jak to robią? No cóż, każdy zespół ma inne podejście do tego co robi. Przeważnie kierują się sercem a prawdziwe grupy tak ja ta powyższa w ogóle nie biorą pod uwagę upodobań publiczności i to jest piękne. 
Żaden utwór nie jest tworzony typowo komercyjnie, bawią się swoją pasją i za to ich lubimy.
Zadebiutowali kawałkiem "5 minut", który w oryginale nie odniósł wielkiego sukcesu zaś na imprezach królował jej udany remix a wielka szkoda, bo będąc otwarta na każdy rodzaj muzyki o wiele bardziej podoba mi się wersja lekko rockowa z cudownym wokalem Romana Osicy, który potrafi zaskoczyć w kolejnych produkcjach. 
Po tytule można się spodziewać trzech piosenek, skoro jedna już za nami należy przejść do kolejnej, która "męczyła" nas non stop. "Byłaś dla mnie wszystkim" - tekst, w którym jest pełno porównań i bardzo łatwo się w nim pomylić oraz czarno biały teledysk dopełniający całość i symbolizujący tematykę utworu. Linia melodyczna wprawia w dobry humor do momentu gdy nie wie się o czym jest tak naprawdę. Śmierć nigdy nie jest udanym materiałem jednak jak widać są wyjątki. Z tak tragicznego wydarzenia można stworzyć hit nie obrażając niczyich uczuć.
Jesteśmy już przy ostatnim kawałku wydanym niewiele ponad miesiąc temu, który już zyskał prawie milion wyświetleń na YouTube. "Okrutna, zła i podła" czyli głos zdradzanych, pełnych kompleksów mężczyzn. W teledysku przedstawiona jest historia niczym z horroru w dodatku pierwszy klip w Polsce nakręcony w technologii 360 stopni, która pozwala widzowi uczestniczyć w filmikach.
To co jest smutne, to fakt, że mało osób w moim wieku zna ten genialny zespół.
Zapraszam do przeczytania innych postów.  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz